lunes, 16 de febrero de 2009

......NiRe PrOfiLa......

1-Nire kirolik gustokoena:futbola
2-Nire kirolaririk kuttunena:Valentinio Rossi
3-Gustokoa ez dudan kolore bat:Berdea
4-Zenbaki gustokoena:46
5-Nire ustez telebistakokaterik onena:la discovery chanel
6-Nire ustez telebistako saiorik onena:.........
7-Musika telbe gustokoena:metallica eta sum 41
8-nire izenaren esanahi edo jatorria:ez naiz gogoratzenç
9-Gehien atsegin zaidan musika taldea;atsegin zaidan kanta:metallica "the day that never comes"
10-gaua ala eguna nahiago??? gaua
11-on-lineko jokorik dibertigarriena???.........
12-mezuak bidaltzeko telefonoa ala ordenaigailua???telefonoa
13-interneteko web-ik gustokoena???youtube
14-txikitako oroimenik politena???......
15-maniarik???bai pare bat
16-horoskopoan zer???piscis
17-ametsetako bidaia???bai asko
18-aisialdiapasatzeko modurik onena???lagunekin gaiztakeriak egin
19-tokirik polotena???npi

No hay comentarios:

Publicar un comentario