martes, 5 de mayo de 2009

unico testigo

titulua: withness-unico testigo
urtea: 1985
iraupena: 112
zuzendaria: Peter weir
gioya: Earl W. Wallace & William Kelley (Historia: William Kelley, Pamela Wallace, Earl W. Wallace)
musika: Maurice Jarred
argazkiak :John Seale
banaketa: Harrison Ford, Kelly McGillis, Josef Sommer, Lukas Haas, Jan Rubes, Alexander Godunov, Patti Lupone
produktorea: Paramount Picturesentzako Edward S. Feldmanek egiñikko produkzioa


Gaztelaniaz “el unico testigo” inglesez “Withness” da. Nire ustez titulua egokia goa da gaztelaniazkoa testigu bakarra dagoelako hilketan .Argudioa ongi dago , sinesgarria da eta ez dut akats historikorik aurkitu. Filmak erritmo egokia du hasierako hilketa bukaeran “resolbitzen” dutelako pelikula hau ongi kokaturik dago XXI mendean. Eta baita ere Pensilvanian, han bizi direlako amishak .Attrezzo ongi dago aukeratuta ,beraiek horrela jazten direlako, aukeratuta jazkera eskaitzen digu. Horretaz gain, nire ustez kastiña ondo egin dute eta aktoreak paperean ondo sartzen dire eta ez dute akatsik egiten. Nire lagunei gomendatuko nieke, baina hala eta esan behar du . Pixkat aspertu naizela baina bukaera ona daukala.
Ez dakit zer trasmititu nahi duen zuzendariak film honekin, baina mundu guztiarentzako egiña da, beraz nahiko komertziala. Ez nire ustez amaiera egokia du filmak. Amaiera itxia da, hiltzailñeak harrapatzen dituztelako. Eta amodio kontuetan ematen du bi komunitateak ezin direla nahastu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario